Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ."ΤΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ."

ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
Τον κερδισμένο χρόνο
της χαμένης μου αγάπης,
δεν έχω τίποτα
να τον κάνω τώρα...
Και έτσι,
τον ξοδεύω άσκοπα
χαζεύοντας
εδώ και 'κει.
Ίσως,
να μην χρειαζόταν
να χωρίσουμε τελικά,
αγάπη μου!

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ.
Ένα ταξίδι,
θέλω να κάνω.
Μαζί σου.
Να μοιραστούμε
το ίδιο δωμάτιο,
το ίδιο κρεββάτι,
για μερικές νύχτες.
Να αναμετρηθούμε!
Να δούμε
αν, αντέχουμε
στα 20 τετραγωνικά,
ο ένας απέναντι στον άλλον.
Και αν,
επιστρέφοντας,
θα έχουμε ακόμα
κάτι να πούμε.

ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
Πόσο όμορφα είναι
αυτά που γράφεις,
αγάπη μου!
Όση ασχήμια
κρύβει η ψυχή σου,
τόση ομορφιά
έχει η γραφή σου.
Αχ! Και αυτό το πλάνο
το χαμόγελό σου,
που φαρμάκι στάζει
μέσα στη καρδιά μου!
Μου έγινε και ο Μιθριδατισμός μου,
ανίατη αρρώστια πια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: