Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

LETTER TO AN IMAGINARY EX-LOVER. LETTER 27. "Ενας Μικρός Πρίγκηπας"

Πού είσαι απόψε Μικρέ μου Πρίγκηπα?
Σε ποιό αστέρι βρίσκεσαι?
Βλέπω την αστερόσκονη να πέφτει από τον ουρανό,και ξέρω πως την ρίχνεις εσύ, για μένα.
Απλώνω τα χέρια μου και πέφτει πάνω μου, με πασπαλίζει, όπως η  ζάχαρη άχνη  τους κουραμπιέδες.... και τρελλαίνομαι από την γλύκα....
Μ'αρέσει που ξενυχτάς μαζί μου.
Κοιτάω τα αστέρια ψηλά στον ουρανό και σου χαμογελάω, όπου και αν βρίσκεσαι.....σ'όποιο αστέρι και αν κατοικείς...
Δεν θα κατέβεις ποτέ στη Γη να με βρείς, αλλά δεν με νοιάζει, μου αρκεί που κάθε φορά που κοιτάω τον ουρανό ξέρω πως με βλέπεις από ψηλά, με νοιώθεις, με σκέφτεσαι, με νοιάζεσαι....
Είμαι η αλεπού που εξημέρωσες, και τώρα πιά, δεν είμαι σαν τις άλλες αλεπούδες... Τώρα εμείς οι δύο έχουμε κάτι που οι άλλοι δεν μπορούν να καταλάβουν.... Εχουμε τη δικιά μας αλήθεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια: