Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

Να εξηγούμαστε...... Αυτά που γράφω τώρα, δεν έχουν να κάνουν με τα σχόλια που αφησαν στην προηγουμενη ανάρτηση κάποιοι φίλοι μου. Αντίθετα, σ'αυτούς που βρέθηκαν δίπλα μου σε μιά δύσκολη στιγμή της ζωής μου, χρωστάω ευγνωμοσύνη, και ίσως έτσι να έμαθα και ποιούς πραγματικά δικούς μου ανθρώπους έχω στην ζωή μου.
Για τους άλλους είναι αυτά που γράφω τώρα.
Γι'αυτούς που εύκολα ξέρουν να σχολιάζουν και να κρίνουν τηλεφωνικά το πως, το γιατί κλπ.κλπ.
Σ'αυτούς λοιπόν απευθύνομαι για να τους πω, ξεκάθαρα, πως στο blog του ο καθένας, γράφει ότι γουστάρει, και οποιος θέλει, μπορεί να το διαβάσει, είναι μάλιστα,και ευπροσδεκτος αν θέλει να αφήσει επώνυμα, αν δεν κωλώνει το σχόλιο του, αλλά αν δεν θέλει, με ενα κλικ, μπορεί να την κάνει για μιά άλλη ιστοσελίδα και να αφήσει την δικιά μου στην ησυχία της. Εγώ γράφωντας εδώ, οτι γουστάρω, δεν ενοχλώ και δεν θίγω επώνυμα τουλάχιστον κανέναν. Αν κάποιοι βρίσκουν σε αυτά που γράφω πράγματα που μπορεί να τα ταυτίζουν με τον εαυτό τους, αυτό ειναι δικό τους πρόβλημα, οχι δικό μου. Και αν όντως θεωρούν οτι τους προσβάλλω, δεν ξέρω ποιοί μπορεί να είναι αυτοί, πάλι υποθετικά μιλάω, τότε ας μου ζητήσουν επώνυμα τον λόγο, και ευχαρίστως να απολογηθώ και να ζητήσω και συγγνώμη αν τους έχω πραγματικά θίξει σε κάτι. Αλλα το δικαίωμα να γράφω οτι μου κατέβει γιατί έτσι γουστάρω, δεν μπορεί κανένας να μου το στερήσει. Μπορεί άνετα να μην μπει ποτέ στην σελίδα μου, όπως φαντάζομαι θα κάνουν εκατομμύρια χρήστες που την αγνοούν παντελώς, δεν είμαι δα και καμμιά διάσημη στον χώρο. Ας με αγνοήσουν λοιπόν όσοι δεν τους αρέσουν αυτά που γράφω αντί να με μαλώνουν λές και είναι οι κακοί μπαμπάδες η δάσκαλοι... Είμαι αρκετά μεγάλη για να με μαλώνετε.... τώρα πιά. Σε όσους δεν αρέσω έτσι όπως είμαι, γιατί ποτέ δεν κρύφτηκα για το τί και ποιά είμαι, όσο με ξέρω τουλάχιστον,ας μην με διαβάζετε, ας μη με κάνετε παρέα, ας μη μου μιλάτε αν με ξέρετε, ακόμα και αν κάποτε με γνωρίσατε, ξεχάστε με. Διαλέξτε οτι θέλετε απο αυτά, αλλά, να μου στερήσετε την δυνατότητα να λέω και να γράφω οτι θέλω, εφόσον δεν σας αφορά, και δεν σας θίγει, σόρρυ, μάγκες..... αυτό, δεν γίνεται.

1 σχόλιο:

NEFELOMATA είπε...

Τόσο καλό και τόσο σωστό που θα μου επιτρέψεις να το φιλοξενήσω αυτούσιο στο blog μου