Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

ΒΓΑΖΩ ΔΟΝΤΙΑ...... ΠΡΟΣΟΧΗ!!

Είμαι επικίνδυνη, γκρινιάρα, παραπονιάρα και συν τοις άλλοις, πρησμένη στο στόμα σαν να έχω κάνει τα ακατανόμαστα!!!!!!!!!
Μην βάζετε πονηρές σκέψεις στο μυαλό σας... απλά ενα εμφύτευμα έπρεπε να κάνω... Ο γιατρός με είχε προειδοποιήσει. "Την τρίτη μέρα θα πρηστείς , και θα πονάς αρκετα"..... -"Μου τά'χουν πρήξει άλλοι πρίν, μην ανησυχείς, δεν θα φανεί," του απάντησα.... τελικά όμως, υπάρχει και περισσότερο από οτι πίστευα.....
-"No oral sex!" μου είπε, .... οκ του απάντησα... Αν αποστειρώσω "το όργανον" σε Listerine? τον ρώτησα?
_"ανατριχιάζω και που το σκέφτομαι" μου απάντησε σκάζωντας στα γέλια....."αν βρείς άντρα που να το δεχτεί..... θα σε παραδεχτώ!!!!!!!"
Πάντως, τωρα που το σκέφτομαι, θάπρεπε να έχει βρεθεί κάποιο τέτοιου είδους αποστειρωτικό υγρό... Ετσι τώρα , λέμε, για να κάνουμε κουβέντα... οχι τίποτα περισσότερο..... θα βοηθούσε και χτές, με την εθνική μας.... θα ήταν πιό εύκολο να καταπιούμε την πίκρα μας και την απογοήτευση μας. Εντάξει παιδιά δύο φορές το ίδιο θαύμα, δεν γίνεται, ουτε στα φωτο-ρομάντζα...... Ωχ! τα θυμάστε το φωτο-ρομάντζα? τρελλοί έρωτες, δακρύβρεχτοι τυπωμένοι στο χαρτί, μαυρό-ασπροι γεμάτοι πάθος και δυσκολίες.... που σε κρατούσαν απο εβδομάδα σε εβδομάδα, με αγωνία να φτάσει η Τρίτη, η Πέμπτη, ανάλογα πότε κυκλοφορούσε το περιοδικό, για να διαβάσεις την συνέχεια...... και κλάάάάάάάάάάμα η κυρία , και δώστου πάλι από την αρχή για την επόμενη εβδομάδα...... "Ρομάντζο", "Ντομινό", Θησαυρός", "Πάνθεον", κάθε μέρα και ένα, κάθε μέρα και άλλος έρωτας, κάθε μέρα και άλλος πόνος, κάθε μέρα και άλλο βάσανο..... αλλά το κλάμα, πάντα το ίδιο.....
Μου φαίνεται πως τον τελευταίο καιρό, και 'γώ στο blog μου, κάπως έτσι σας έπρηξα λιγάκι με το δικό μου έρωτα..... προσπαθώ λοιπόν να επανορθώσω αν καταλάβατε καλά....
Δεν μου πέρασε τελείως, αλλά περνάει, το χωνεύω σιγά-σιγά, και χωρίς Listerine..... και θα περάσει.. που θα πάει.... Αυτά για σήμερα .... Κυριακή πρωϊ, πάω να ποτίσω τον κήπο μου, να ακούσω τα κοτσύφια μου να κουτσομπολεύουν, ίσως βγώ και καμμιιά βόλτα... που ξέρεις, με τέτοιο στόμα μπορεί να έχω και καμμιά επιτυχία!!!!!!!

1 σχόλιο:

NEFELOMATA είπε...

Βγάζεις δόντια γιατί αρχίζεις να μεγαλώνεις μου φαίνεται